Türkçe | English

Marka Değerlemelerinin Kullanım Alanları ve Örnek Marka Değerleme

08.03.2012

Markanın işletmeler açısından öneminin artmasında ve marka değerini ölçme konusundaki çalışmaların ortaya çıkmasında, 1980'lerde Avrupa ve ABD'de hız kazanan şirket ele geçirmeleri ve birleşmeleri büyük rol oynamıştır. Bu yıllarda meydana gelen şirket ele geçirmelerinde şirketler için bilanço turalarına göre yapılan değerlemelerin çok üstünde bedeller ödenmiş olup, bu bedellerin maddi olmayan varlıklar, özellikle de markalar için ödendiği ifade edilmiştir.

Marka değerlemesine ilişkin tartışmaları başlatan ve dönüm noktası olarak adlandırılan olay ise, İngiltere'de...

Yazının tamamı için tıklayınız.

Kayak: Yusuf Kaya
Clicks: 1411   |   Last Updated: 30.12.2013
Print Page


  Other Articles
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Company
About Us
Our Principles
Our Professional Team
Study Schedule?
Valuation Methods?
Valuation Report Standarts?
Continuous Information Form
Foundation Membership
Anreva in Press


Serviced Sectors
Public
Banking
Audit Sector
Public Corporations
Private Sector
Foreign Investor
Individual Investor
Foundations and Societies


Legislation
Legislation
Articles
News
Kanunlar
Yönetmelikler
Tebliğler


Career
IK Policy
Open Positions
IK Form
Contact Us
Address-Sketch
Invoice and Bank Account Information
Request Form
Contact Form
Links
What Can We Do For You?



Homepage | Site Map |  Access Conditions  |  Privacy

Ehlibeyt Mh. Ceyhun Atıf Kansu Cd. 1271. Sk. No:15/9 Balgat - Ankara
T: +90 (312) 474 00 74 | F: +90 (312) 474 00 55
W:www.anreva.com.tr | E: bilgi@anreva.com.tr
Written and visual content in the site is provided by ANREVA.
It cannot be copied without permission and cannot be quoted by giving reference. All rights reserved. 2013 ©