Türkçe | English

Marka Değerlemelerinin Kullanım Alanları ve Örnek Marka Değerleme

08.03.2012

Markanın işletmeler açısından öneminin artmasında ve marka değerini ölçme konusundaki çalışmaların ortaya çıkmasında, 1980'lerde Avrupa ve ABD'de hız kazanan şirket ele geçirmeleri ve birleşmeleri büyük rol oynamıştır. Bu yıllarda meydana gelen şirket ele geçirmelerinde şirketler için bilanço turalarına göre yapılan değerlemelerin çok üstünde bedeller ödenmiş olup, bu bedellerin maddi olmayan varlıklar, özellikle de markalar için ödendiği ifade edilmiştir.

Marka değerlemesine ilişkin tartışmaları başlatan ve dönüm noktası olarak adlandırılan olay ise, İngiltere'de...

Yazının tamamı için tıklayınız.

Kayak: Yusuf Kaya
Okunma Sayısı: 2116   |   Güncelleme Tarihi: 30.12.2013
Sayfayı Yazdır


  Diğer Makaleler
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kurumsal
Biz Kimiz?
İlkelerimiz
Profesyonel Ekibimiz
Nasıl Çalışırız?
Nasıl Değerleme Yapıyoruz?
Nasıl Raporlarız?
Sürekli Bilgilendirme Raporu
Üye Kuruluşlar
Basında Anreva


Hizmet Sektörleri
Kamu
Bankacılık
Bağımsız Denetim Şirketleri
Halka Açık Anonim Ortaklıklar
Özel Sektör
Yabancı Yatırımcılar
Bireysel Yatırımcılar
Vakıflar ve Dernekler


Mevzuat
Yasal Mevzuat
Makaleler
Haberler
Kanunlar
Yönetmelikler
Tebliğler


Kariyer
İK Politikası
Açık Pozisyonlar
İK Formu
İletişim
Adres & Kroki
Fatura Bilgilerimiz
Talep Formu
İletişim Formu
Faydalı Köprüler
Sizin için Ne Yapabiliriz?



Anasayfa | Site Haritası | Kullanım Şartları | Gizlilik İlkeleri

Ehlibeyt Mh. Ceyhun Atıf Kansu Cd. 1271. Sk. No:15/9 Balgat - Ankara
T: +90 (312) 474 00 74 | F: +90 (312) 474 00 55
W:www.anreva.com.tr | E: bilgi@anreva.com.tr
Site içerisinde yer alan yazılı ve görsel içerik ANREVA tarafından sağlanmaktadır. İzinsiz kopyalanamaz,
kaynak gösterilerek iktibas edilemez. Her hakkı saklıdır. 2013 ©